خاطرات یک دیوانه

  • ۰
  • ۰

کی باید رفت؟

کی میشه فهمید که باید رفت جرئت شو ندارم...شاید همه چیز تموم شده ولی میخوام کشش بدم میترسم از تنهایی از بدون میلاد بودن نمیدونم باید چیکار کنم،شاید واقعا باید برم شاید دوسم نداره هیچ وقت وقتی تو ی رابطه ای نمی تونی واقعیت ماجرا رو ببینی همیشه واسه بقیه نسخه هایی می پیچی که وقتی خودت همون دردو داری هزار تا تبصره و ماده براش میاری که بگی عاقااااااااااا من با بقیه فرق دارم اون با بقیه فرق داره...اما فک کنم فرقی نداره همه آدما مثل همن فقط تو شرایط متفاوت عکس العمل مختلف نشون میدن دلم خیلی گرفته...شاید به نظر مشکلی ندارما ولی دلم اشوبه فک کنم واسه اینه که امنیت مالی ندارم چه زندگی مسخره ای همش میترسم از اینکه به خودم ثابت شه که اشتباه کردم که زندگی مو تلف کردم این همه سال...شاید نصف عمرم گذشته...

  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • reyhane yusefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی